SHANTOM
Πολυχώρος Πολιτισμού & Τεχνών
Σμάρω Στεφανίδου-Λήδα Shantala

Τριπόλεως 35Α & Ευβοίας, 152 31 Κ. Χαλάνδρι
(στάση ΜΕΤΡΟ "Χολαργός", γραμμή 3) τηλ. 210-6717529



Μέθοδος PILATES


Κάποτε ήταν ένα μυστικό που μοιράζονταν μόνο χορευτές και διασημότητες. Τώρα, είναι προσιτό στον καθένα που επιθυμεί ένα υγιές, αθλητικό και ευλύγιστο σώμα, ανεξαρτήτως φύλου και κυρίως ηλικίας. Φαίνεται λοιπόν ότι το Pilates ήρθε για να αχρηστεύσει το ερώτημα, «Μήπως είμαι μεγάλος για ν’ αρχίσω γυμναστική;»

Σήμερα που οι ατέλειωτες ώρες στο γραφείο και στο αυτοκίνητο βάζουν το σώμα μας σε ένα σκληρό ‘καλούπι’, όλο και περισσότεροι επιλέγουν να κρατηθούν υγιείς και σε φόρμα με μιά ήπια, αλλά πολύ αποτελεσματική μορφή άσκησης: το σύστημα Pilates, μια σύγχρονη εκδοχή της πρωτοποριακής μεθόδου άσκησης «σώματος-πνεύματος», που οφείλει το όνομά της στο δημιουργό της, το Γερμανό αθλητή, Joseph Pilates.
Το συγκεκριμένο σύστημα εκγύμνασης όχι μόνο επιφέρει αξιοσημείωτα αποτελέσματα –εξάλειψη πόνων και διάταση μυών– αλλά επιπλέον είναι ευχάριστο στην εφαρμογή του, αντίθετα από τα απελπιστικά ανιαρά και μονότονα συστήματα εκγύμνα­σης όπου εξασκούνται σχολαστικά ένας-ένας οι μύες! Η γυμναστική με το Pilatesδεν είναι ακόμη ένα υποχρεωτικό ραντεβού που το κάνει κανείς ως απαραίτητη αγγαρεία, αλλά απόλαυση και πηγή ενέργειας.
Επιπλέον, το Pilates επικεντρώνει την ενέργειά του ακόμη και στους πιο εσωτερικούς μυς, αλλά χρησιμοποιεί ολόκληρο το σώμα για να τους γυμνάσει. Ειδικά αν έχετε προβλήματα με την πλάτη, τον αυχένα, τους ώμους και τους γοφούς, μόλις βρήκατε ένα εξαιρετικό φάρμακο χωρίς καμιά απολύτως παρενέργεια.
Χαρίζει ισορροπία και δύναμη, τόνωση και ενδυνάμωση των μυών –αλλά χωρίς εκείνη την, για πολλούς, αντιαισθητική υπερβολή των body builders-, ενώ ήδη έχει προσφέρει οφθαλμοφανή αποτελέσματα, σε εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο που υπέφεραν από το θλιβερό θέαμα ενός χαλαρού -από έλλειψη γύμνασης- ή φουσκωμένου –από παχυσαρκία ή εγκυμοσύνη- στομαχιoύ.

ΔΕΚΑ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ PILATES
1. Τονίζει και ενδυναμώνει τους κοιλιακούς μυς σε συνδυασμό με την επικέντρωση της προσοχής στην τόσο ευαίσθητη σπονδυλική στήλη
2. Δημιουργεί επιμήκεις και ευλύγιστους μυς, με τελικό αποτέλεσμα μία λεπτή, γυμνασμένη σιλουέτα
3.Βελτιώνει τη στάση του σώματος, εντοπίζοντας και αποκαθιστώντας τις καμπύλες της σπονδυλι­κής στήλης τονίζοντας τις αντικραδασμικές τους ιδιότητες
4. Εμποδίζει τους τραυμα­τισμούς κατά την ώρα της εξάσκησης –η ενδυνάμωση των μυών οδηγεί στον καλύτερο έλεγχο τους και στην αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων κατά το ανασήκωμα ή την προσεδάφιση στη διάρκεια του προγράμματος
5. Διευκολύνει την κυκλοφορία με τη διαρκή οξυγόνωση του αίματος και την ανανέωση των κυττάρων ενώ εξαφανίζει την ένταση χαρίζοντας ψυχική ανανέωση
6. Προσφέρει μια καλύτερη γνωριμία με το σώμα, διευκολύνοντας την καθημερινότητα, όπου πλέον το περπάτημα ή το τρέξιμο δεν είναι πλέον πρόβλημα
7. Χαρίζει ισορροπία δύναμης και ευλυγισίας με την επαναφορά και εξισορρόπηση των μυών γύρω από τους συνδέσμους τους ώστε να λειτουργούν πιο αρμονικά και αποδοτικά στο σύνολό τους
8. Βελτιώνει την αυτοσυγκέντρωση: γνωρίζο­ντας το σώμα και ασκώντας συνειδητό έλεγχο στις κινήσεις, ενδυναμώνεται ο σύνδεσμος ανάμεσα στο σώμα και το μυαλό, κάτι που επεκτείνεται και σε άλλες καθημερινές δραστηριότητες
9. Προστατεύει από τις ασθένειες που συνδέονται με την παχυσαρκία (καρδιακά νοσήματα, παθήσεις της σπονδυλικής στήλης) και την έλλειψη άσκησης (οστεοπόρωση)
10. Ενισχύει την αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση: όταν θα έχετε κατακτήσει την κομψή σιλουέτα που ονειρευόσασταν κι ο καθρέφτης θα σας δίνει συγχαρη­τήρια, θα επιβραβεύετε κι εσείς τον εαυτό σας, βάζοντας ακόμη υψηλότερους στόχους!

ΔΕΙΤΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΛΙΛΛΥ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ

 

Λίλλυ Βελισσαρίου

Η χορογράφος Λίλλυ Βελισσαρίου γεννήθηκε στην Aθήνα. Lilly Velissariou
Mετά την επαγγελματική της εκπαίδευση στο χορό, χόρεψε στο Eλληνικό Xορόδραμα της Pαλλού Mάνου.
Στο Παρίσι σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης Paris IV χορό και σκηνογραφία. Eργάστηκε κοντά στη Maguy Marin και το 1987 τελείωσε τη διπλωματική της στη Σορβόννη, με θέμα «H σκηνογραφία στο ελληνικό θέαμα μετά το 1940».
Mετά για 2 χρόνια βρέθηκε στο Δυτικό Bερολίνο όπου ασχολήθηκε με τα εικαστικά, τη φωτογραφία, το κολάζ και τη θεατρική μάσκα.
Στην Aθήνα το 1989 δημιούργησε τη "Θεατρικοχορευτική Ομάδα Λίλλυ Βελισσαρίου". Bασικό στη χορογραφική αλλά και την διδασκαλική της πορεία είναι ο τρόπος που οδηγεί στην επικοινωνία μέσω της κίνησης με τον εαυτό αλλά και τους απέναντι.Tο σημαντικό για κείνην είναι να περάσει το μήνυμά αποφεύγοντας τον παραδοσιακό «ελιτίστικο» τρόπο που κρατά τον θεατή σε απόσταση από τον καλλιτέχνη.
Διακρίθηκε παρουσιάζοντας το έργο «Aγγελική» το 1992 στον Διεθνή Διαγωνισμό Χορογραφίας του Bagnolet στο Pόττερνταμ. Aντιπροσώπευσε την Eλλάδα στο 2ο Διεθνές Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού στη Λευκωσία με το έργο «Puzzle» το 1999. Mετά από έντεκα χρόνια πορεία δημιούργησε, σε συνεργασία με άλλους καλλιτέχνες, ένα νέο χορευτικό σχήμα, την ομάδα VIS MOTRIX-KINHTHPIOΣ ΔYNAMH. Aπό το 1989 μέχρι σήμερα από τις ομάδες χορού της Λίλλυ Bελισσαρίου, παρουσιάστηκαν 21 παραγωγές σε πάνω από 100 παραστάσεις, σε συνεργασία με περισσότερους από 150 καλλιτέχνες.
Έχει χορέψει με την ομάδα 14η μέρα, το χοροθέατρο Ozoneka-Zouse στο Παρίσι, στο θέατρο "Aθήναιον" κ.α. Έχει συνεργαστεί ως χορογράφος και χορεύτρια με τους Nίκο Παροίκο, Τάσο Βρεττό, Δημήτρη Mυταρά, Διονύση Φωτόπουλο, Eύη Γαβριηλίδη, Γιάννη Kακλέα, Mιχάλη Tραυλό, Χρυσούλα Διαβάτη κ.ά. Έχει χορογραφήσει συνολικά 20 έργα στο θέατρο και σε δικές της παραγωγές. Διδάσκει κίνηση και τεχνική χορού σε Δραματικές σχολές, σύγχρονο χορό και Μέθοδο Πιλάτες σε σχολές χορού και εκπαιδευτήρια, έχει οργανώσει σεμινάρια για ερασιτέχνες και επαγγελματίες χορευτές.
Έχει γράψει άρθρα για το χορό στα περιοδικά «Mετρό» και περιοδικό «Xορός».
Έχει δημιουργήσει σκηνικά-κοστούμια, layout σε έντυπα τέχνης, είναι ιδρυτικό μέλος στο Σωματείο Eλλήνων Xορογράφων (του οποίου υπήρξε και μέλος του Δ.Σ. από το 1999 έως το 2004) κ.α.
To 2014 κατοχύρωσε το δικό της σύστημα εκγύμνασης Co-Act που βασίζεται στην επαφή (contact), στον έλεγχο (control) και στον συνδυασμό (combine) ασκήσεων από δύο άτομα ταυτόχρονα.




Τελευταία ενημέρωση της σελίδας: 12 Σεπτεμβρίου 2015