SHANTOM
Πολυχώρος Πολιτισμού & Τεχνών
Σμάρω Στεφανίδου-Λήδα Shantala

Τριπόλεως 35Α & Ευβοίας, 152 31 Κ. Χαλάνδρι
(στάση ΜΕΤΡΟ "Χολαργός", γραμμή 3) τηλ. 210-6717529



Μέθοδος PILATES


"Μετά από 10 συνεδρίες, θα παρατηρήσετε μια αλλαγή στο σώμα σας. Μετά από 20, θα τη δουν και οι γύρω σας. Και μετά από 30, θα έχετε ένα ολοκαίνουριο σώμα".
Joseph Pilates»

Η μέθοδος Πιλάτες (Pilates) είναι ένα είδος αναερόβιας γυμναστικής που στηρίζεται σε έξι βασικές αρχές: σωστή Αναπνοή, Αυτοσυγκέντρωση, Σταθεροποίηση και Έλεγχο του σώματος, Ροή της κίνησης και Ακρίβεια στην άσκηση. Ενσωματώνει στοιχεία από διάφορες τέχνες (yoga, πυγμαχία, κλασικό μπαλέτο) που υποστηρίζουν τη σωματική υγεία και τη μακροζωία, επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση του ατόμου με την άσκηση και την καλή φυσική κατάσταση.
Το «Art Of Contrology», όπως ονομαζόταν αρχικά από τον εμπνευστή του, Joseph Pilates, έκανε την εμφάνισή του στα μέσα περίπου του 20ου αιώνα ως μέθοδος αποθεραπείας και ανάρρωσης χορευτών και αθλητών που είχαν τραυματιστεί. Στη συνέχεια, αποτέλεσε συμπληρωματική επαγγελματική προπόνηση για τις ομάδες αυτές με βασικό στόχο τη σωματική ενδυνάμωση αλλά και την πνευματική άσκηση.
Πλέον είναι μια από τις πιο διαδεδομένες, ασφαλείς και ήπιες μεθόδους γυμναστικής για τον κάθε απλό άνθρωπο, άνδρα και γυναίκα, κάθε ηλικίας, ακόμα και για αυτούς που δεν έχουν ξαναγυμναστεί. Απευθύνεται δε και σε ειδικές ομάδες ατόμων όπως εγκύους, υπερήλικους και παιδιά.
Όλες οι ασκήσεις προσαρμόζονται στο σωματότυπο, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε σώματος και αυτό καθιστά το Pilates μοναδικό. Μπορούν να πραγματοποιηθούν ακόμη και από άτομα με χρόνιους τραυματισμούς, μυϊκές κακώσεις και μυοσκελετικά προβλήματα, όπως: λόρδωση, σκολίωση, κύφωση, οστεοπόρωση, κοίλες (σε ύφεση), αυχενικό σύνδρομο, καθώς επίσης κι από ανθρώπους που διανύουν μετεγχειρητικό στάδιο.
Οι ασκήσεις του Pilates βασίζονται στις πολλές εναλλαγές με λίγες επαναλήψεις που σκοπό έχουν την τόνωση των μυών και όχι τη διόγκωσή τους.
Τα Pilates props (μικρός εξοπλισμός) είναι συμπληρωματικά όργανα που χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με το αυθεντικό ασκησιολόγιο του Pilates Mat για να διευκολυνθούμε ή αντιθετα να δυσκολέψουμε την άσκηση μεγιστοποιώντας τη συμμετοχή των μυϊκών ομάδων που δουλεύουμε κάθε φορά.
Στο Shantom χρηισιμοποιούνται μεγάλες και μικρές μπάλες, βαράκια, tera-bands, rings και roller foams.
Τα σημεία του σώματος που γυμνάζονται πρώτα είναι η κοιλιά, η μέση και οι γλουτοί, το λεγόμενο "Power House", καθώς βοηθούν πάρα πολύ στη στήριξη του σώματός μας κατά τη διάρκεια της εκάστοτε «καθημερινής ρουτίνας» που ακολουθούμε.
Έτσι, με το χρόνο, κάποιος μπορεί να βελτιώσει τη φυσική του κατάσταση και - σε συνδυασμό πάντα με μια καλή-υγιεινή διατροφή και κάποια άλλη αερόβια άσκηση (ακόμα και το περπάτημα) - να μεταμορφώσει ολοκληρωτικά το σώμα του.
Δύο συνεδρίες την εβδομάδα είναι αρκετές για να αισθανθεί κανείς και να δει άμεσα αλλαγές στο σώμα του. Συγκεκριμένα τα οφέλη είναι:
• Αύξηση της αναπνευστικής ικανότητας και της κυκλοφορίας του αίματος.
• Μυϊκή συναρμογή, σωματική ενδυνάμωση, γράμμωση, και σύσφιξη.
• Σωστή στάση, ευθυγράμμιση και ευλυγισία του σώματος, ελαστικότητα της σπονδυλικής στήλης.
• Αντοχή, ισορροπία, αρμονία, χάρη, ευεξία (πνευματική και σωματική) και το κυριότερο απ’ όλα υγεία (απαλλαγή από πόνους και ενοχλήσεις).
Σήμερα, εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο έχουν συμπεριλάβει τη μέθοδο Pilates στον τρόπο ζωής τους και απολαμβάνουν τα ευεργετικά αποτελέσματά της! Γιατί όχι κι εσείς…!!!.

 

Μάριος Γεωργιάδης

Μάριος Γεωργιάδης

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας. Από ηλικία 8 ετών ασχολήθηκε με το κλασικό μπαλέτο, πιάνο, σαξόφωνο (alto) και ήταν μέλος της θεατρικής ομάδας «Λαϊκό Θέατρο Αγ. Θεοδώρων» με δάσκαλο το Νότη Περγιάλη.

• Πτυχιούχος Νοσηλευτής (Τ.Ε.Ι. Ηπείρου - Ιωάννινα).
• Διπλωματούχος (με υποτροφία) καθηγητής κλασικού μπαλέτου και σύγχρονου χορού (από την Ανωτέρα Επαγγελματική Ιδ. Σχολή Χορού «Νίκη Κονταξάκη»).
• Διπλωματούχος χοροδιδάσκαλος ελληνικών παραδοσιακών Χορών («Δόρα Στράτου»).
• Διπλωματούχος Μουσικοκινητικής Αγωγής («Δόρα Στράτου» με την Ολυμπία Αγαλιανού).
• Διπλωματούχος Pilates Instructor Mat & Equipment από το Studio One του Γιώργου Ξηρού, πιστοποιημένος από τον Alan Herdman.

Τα τελευταία 7 χρόνια κατοικεί μόνιμα στην Αθήνα. Διδάσκει Personal και ομαδικά τμήματα Pilates Mat & Equipment σε σχολές χορού, γυμναστήρια και σε Studios Pilates σε Αττική και Κορινθία.




Τελευταία ενημέρωση της σελίδας: 12 Αυγούστου 2017