Σύντομο βιογραφικό Σμάρως Στεφανίδου
Λεπτομερές βιογραφικό Σμάρως Στεφανίδου
Αναλυτική βιογραφία Λήδας Α’ Παιδική και εφηβική ηλικία στηνΕλλάδα Β’ Γαλλία Γ’ Ινδία Δ’Αφρική και άλλα ταξίδια Ε’ Επιστροφή στην Ελλάδα Δάσκαλοι
ΤαξίδιαΑρχική ταξιδίωνΑφρική Α' - το ΜουκίσσιΑφρική Β' – το MombwiriΠαπούα-Νέα Γουινέα Α' Παπούα-Νέα Γουινέα Β' Παπούα-Νέα Γουινέα Γ' Παπούα-Ν.Γουινέα– βασικές πληροφορίες
Eκδηλώσεις - σεμινάρια - retreats
Χοροθέατρο Λήδα ShantalaΧοροθέατρο Λήδα ShantalaΤο Χοροθέατρο και η πολιτιστικήπολυφωνίαΟ μύθος του ΘησέαΑβατάρεςΓκίτα Γκοβίντα 1GarlandΣακούνταλα 1Σακούνταλα 2Χορογραφικοί Αυτοσχεδιασμοί Ηρος ΆγγελοςΤο Φως Της ΣκιάςΧορευτικά Μονοπάτια της ΑνατολήςΉλιος Μέσα στη ΝύχταΣτη Στέγη του ΚόσμουΣτη Στέγη του Κόσμου 2Τι Σύμπτωση!
Bharata Natyam Εισαγωγή Μιά πανάρχαια μορφή επικοινωνίας: αρχαία Ελλάδα και Ινδία Μουσική και χορός στην αρχαία Ελλάδα Κοινές ρίζες της αρχαίας ελληνικής και ινδικής μουσικής Η κλασική μουσική της νότιας Ινδίας α’ Η κλασική μουσική της νότιας Ινδίας β’ Ιστορία του BharataNatyam Η αξία του Μπάρατα Νάτυαμ Η τεχνική Η παράσταση Τέχνη και Θεραπεία - Το κλειδί μιάς ξεχασμένης γνώσης Ωφέλη του Μπάρατα Νάτυαμ Ινδικός χορός για παιδιά Η ινδική μυθολογία Μορφές της ινδικής μυθολογίας Dhyana Shlokam Ganesha Shlokam Χρήση των συμβόλων στο χορό Κινήσεις των χεριών Ο επίδοξος χορευτής Βιβλίο για το Bharata Natyam
Γιόγκα (yoga) Eισαγωγή Συχνές ερωτήσεις για τη γιόγκα Η πρακτική της γιόγκα – θεμελιώδεις αρχές Πρακτική της γιόγκα: εναρμόνιση κίνησης, αναπνοής, συναισθήματος Η σχέση ανάμεσα στην αναπνοή και την κίνηση Γιόγκα για άνδρες Γιόγκα για εγκύουςκαι μητέρες Γιόγκα για παιδιά Γιόγκα θεωρία-βασικές έννοιες H ποιητική του σώματος Mερικά θεμελιώδη κείμενα της γιόγκα Τα έξι yoga darshanas Τα yoga sutras του Patanjali1 Τα yoga sutras του Patanjali2 Τα yoga sutras του Patanjali3 Τα yoga sutras του Patanjali4 Τα yoga sutras του Patanjali5 – Γιάμας Τα yoga sutras του Patanjali 6 – Νιγιάμας Τα yoga sutras του Patanjali 7 – Άσανα
CreditsCredits